reklama

Daň za krásu.

Prečo žijeme v dobe, v ktorej sa ženy musia páčiť a dbať o seba?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Normálne túto otázku neriešim, celkom ma to baví behať po svete upravená /teda mám také obdobia kedy ma to baví, potom zase behám po svete „nepravená“/. Zase na druhej strane: čo je to u mňa neupravená?

Asi to, že zbadám, že mi vyrastajú „moje vlasy“ z tých farbených...

A dneska som na to doplatila.

Dostala som „záchvat upravenosti“ a tak som si povedala, že si nafarbím konečne vlasy. A tak som začala. Preventívne som si natrela kúsok kože farbou /píšu o tom v letáku, že treba – môže sa vyskytnúť alergická reakcia/ a čakala... nič...ako vždy... Urobila som to po prvý krát v živote, ani neviem čo ma to napadlo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak som si nafarbila moju hlávku. Predtým ako začnem farbiť si ešte „preventívne“ namažem kožu okolo vlasov /teda čelo/ mastným krémom/ - jeden nikdy nevie... a dnes sa to stalo...

Začalo mi zrazu „horieť“ čelo... v panike som pozrela do zrkadla a zbadala čelo plné drobných pľuzgierikov. Vbehla som do sprchy a zmyla farbu L. Ale to ma už pred pľuzgierikovým čelom nezachránilo.

Dnes večer sa páčiť nebudem. Ani zajtra... hádam o týždeň.   Dnes som zaplatila svoju "daň za krásu".

Zuzana Ráczová

Zuzana Ráczová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Opäť študentka. Tentoraz však v zahraničí. Môj blog pre všetkých čo sa zaujímajú o históriu: http://slovenskyarchivar.pweb.sk/ Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu