reklama

Krátka správa o tom ako som sa vo Viedni konečne hádam dotrápila

V predchádzajúcich článkoch to boli len samé horory, pri ktorých som nevedela /a vlastne ani neviem/ ako to celé dopadne.... Ale zatiaľ to vypadá nádejne...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Mám štipendium, "mám" job /čakám na povolenie, ale keďže tú robotu môžem vykonávať vo Viedni len ja, tak hádam ho dostanem J/...

Ale prosím nezáviďte mi, nemám čas na nič iné okrem školy a potom aj roboty...Nikam nechodím a jediný môj luxus je, že po škole nejdem domov metrom, ale popri Donaukanal a slepo závidím ľuďom, že sa vyvaľujú v trávičke a chytajú bronz... ja bronz chytať nebudem čaká má 8 skúšok L

Všetko má svoju cenu... Aj moje štúdium vo Viedni...  

P.S. Kúpila som si foťák, tak hádam sa mi tu niečo podarí časom nafotiť /za predpokladu, že sa s nim naučím fotiť J

Zuzana Ráczová

Zuzana Ráczová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Opäť študentka. Tentoraz však v zahraničí. Môj blog pre všetkých čo sa zaujímajú o históriu: http://slovenskyarchivar.pweb.sk/ Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu